پرسش های متداول

در بخش “پرسش های متداول” شما عزیزان می توانید پرسش های متداول و سوالات اصلی خود در زمینه های مختلف حوزه های روانشناسی، جامعه شناسی، اقتصاد، علوم اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، ورزش، فارکس، بورس، برنامه نویسی، طراحی سایت، SEO، دیجیتال مارکتینگ، هوش مصنوعی و ارزهای دیجیتال بپرسید و پاسخ های پرسش های متداول که دیگران پیشتر پرسیده اند را نیز ملاحظه بفرمایید.

در صورت تمایل می توانید پرسش های متداول ذهنی خود در مورد موضوعات مختلف را حسب دسته بندی کلی و نیز زیر عنوان های پرسش و پاسخ اختصاصی آن درج بفرمایید. در نظر داشته باشید که به طور معمول 1-3 روز کاری ممکن است حسب تعطیلات و یا قطعی اینترنت زمان برای پاسخگویی به شما عزیزان لازم باشد.

اما نگران نباشید. ما اینجا هستیم تا به پرسش های متداول شما در زمینه های مختلف کسب و کار و زندگی روانشناختی و اجتماعی بهترین پاسخ ها را به صورت رایگان ارائه دهیم

دکتر امیر محمد شهسوارانی جامعه شناس و روانشناس انستیتو رزا مایند IPBSES به همراه سایر همکاران خود سعی می کنند تا به سوالات شما در اولین فرصت ممکن و با سرعت بالا پاسخ دهند.

در صورتی که تخصص و توانایی پاسخگویی به پرسش های متداول را دارید، می توانید با ما تماس بگیرید تا شما را به عنوان یکی از دبیران سرویس متناسب با تخصصتان قرار دهیم. از این طریق می توانید تخصص و دانش خود را با دیگران به اشتراک گذارده و نیز به شکلی موثر و نیرومند خود را در فضای مجازی معرف و مطرح نمایید.

موضوعات مورد بررسی در پرسش های متداول:

آگاه‌سازی‌ها
پاک‌کردن همه

مقایسه عدد بزرگ BigInteger در جاوا java

1 ارسال ها
1 کاربران
0 Likes
166 نمایش‌
دکتر امیر محمد شهسوارانی
(@amshahi)
Noble Member Admin
عضو شده: 3 سال قبل
ارسال‌: 399
شروع کننده موضوع  
 همانطور که در پست قبلی در مورد اعداد بسیار بزرگ بیان شد، در زبان جاوا java programming language برای اعداد بسیار بزرگ از نوع داده data type به صورت BigInteger استفاده می کنیم.
نوع داده BigInteger هیچ مقدار پیش فرضی ندارد و به هر اندازه که نیاز اندازه عددی ماست، فضا در حافظه برای متغیر ما اختصاص می دهد.
بسیاری از اوقات لازم است که ما متغیرهای عددی مختلف را با یکدیگر مقایسه کنیم. معروفترین این مقایسه های برای نوع داده BigInteger، مقایسه آن با داده های نوع int می باشد.
برای مقایسه BigInteger نمی توان از سیستم equals و یا == استفاده نمود. بلکه لازم است از متد compareTo بهره ببریم. این امر حتی در مورد مقایسه دو متغیر از نوع BigInteger نیز صادق است.
یک نمونه کد برای مقایسه یک عدد BigInteger با یک عدد int در ادامه آمده است که می توانید در کلاس main (با درج کد psvm در intelliJ IDEA) آن را فراخوانی و اجرا نمایید.
 
BigInteger bigIntegerA = new BigInteger("1234567890987654321");
int intB = 12345;
if(BigInteger.valueOf(intB).compareTo(bigIntegerA) < 0){
System.out.println("bigIntegerA is Bigger than intB" );
} else if (BigInteger.valueOf(intB).compareTo(bigIntegerA)==0) {
System.out.println("bigIntegerA is equal to intB" );
} else {
System.out.println("bigIntegerA is smaller than intB" );
}
 در اینجا ما مقادیر پیش فرض برای نوع داده های int و BigInteger ارائه نموده ایم که شما ممکن است آنها را در ورودی از کاربر گرفته و یا به صورت شناور بر اساس کدها و یا دیتابیس دریافت نمایید.

   
نقل‌قول

ارسال یک پاسخ

نام نویسنده

ایمیل نویسنده

عنوان *

پیش‌نمایش 0 رونوشت ذخیره شد
اشتراک:

خوش آمدید!

وارد ناحیه کاربری خود شوید

ایجاد حساب جدید!

برای ثبت نام فرم های زیر را پر کنید

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.